אסון בונציה: אוטובוס נפל מגשר והתרסק; 21 נהרגו

פנחס בן זיו No Comments on אסון בונציה: אוטובוס נפל מגשר והתרסק; 21 נהרגו

אוטובוס מלא בנוסעי נפל מגשר מגובה של 10 מטר כשסטה מסיבה לא ברורה מכביש במחלף, התרסק למסילת הרכבת שמתחתיו – ואז עלה באש. לפחות 21 בני אדם נהרגו בתאונה, בהם שני ילדים. עוד 12 נפצעו

התעלה המרכזית בונציה. אילוסטרציה צילום: פנחס בן זיו
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לפחות עשרים ואחד בני אדם נהרגו בהתרסקות אוטובוס סמוך לוונציה: מפרטים ראשוניים עולה, כי האוטובוס שנסע על גשר בגובה 30 מטרים, נפל מסיבה לא ברורה על מסילות רכבת.

במהלך הנפילה נתקל האוטובוס בכבלי החשמל של הרכבת, ושניות לאחר מכן התרסק על המסילות.

דובר שירותי החירום במחוז עדכן, כי מניין ההרוגים עומד על 21, בהם שני ילדים. מניין הפצועים עומד על שנים עשר, ומניין הנעדרים מוערך בשישה בני אדם.

עשרות אמבולנסים לצד צוותי חירום רבים אחרים הוזעקו לזירה, ותנועת הרכבות ממסטרה לוונציה הופסקה. לפי הדיווחים מהלילה פעולות החילוץ נמשכו בזירת האסון, ובין ארבעה לחמישה בני אדם עדיין נחשבו כנעדרים בשעות הראשונות של המבצע.

באתר ווינט פורסם בשם גורם רשמי בוונציה כי האוטובוס הסיע תיירים זרים, וביניהם אזרחים אוקראינים, לאתר קמפינג ממערב לעיר. בכיר בשירותי הכבאות המקומיים שיתף כי "הקורבנות מצאו את עצמם מוקפים בלהבות, המחזה היה איום ונורא. לקח לנו כשעה לחלץ חלק מהגופות". לפחות ארבעה מהפצועים שפונו לבתי חולים באזור הוגדרו במצב אנוש.



0 תגובות